Sunday, October 01, 2006
تصمیمات بزرگ نیازمند زمانهای بزرگ نیستند. گاهی لازم است آدمی سالی را حتی تلف کند تا آنچه را که باید و شاید بیاموزد. تحولات آدمی هم سر زمانهای مشخص اتفاق نمی افتد. زمانشان که فرا برسد رخ می دهند پس چرا من به جدال با زندگانی خویش برخیزم؟
.
.
زندگی همین است.
کنار همین کم و بسیار هرچه هست خوب است.*
.
.
زیباتر شدن لحظاتمان به خودمان و طرز تفکرامان بستگی دارد. از سرشکم سیری نمی گویم که بگویید من خودم بهتر از تو اینها را می دانم. هیچ وقت چیزی ننوشته ام که بدان ایمان و یا بهتر بگویم باور نداشته باشم. من هم سالهایی را به بطالت عمر گذرانیده ام. اما در این جایگاهی که هستم می گویمتان: درسی را که آموختم. افسوس گذشته را مخورید. به آینده با امید نگاه کنید و از تجاربتان درس بگیرید. و شادابی شما حاصل تلاش خودتان است.
.
.
هر غلطی که دلت خواست...... آزادی!
زندگی همین است
پریدن از روی جوی آب
بعد فراموشی بستن بند کفش
و دروغ گفتن به پروانه باز بی کتانی
که سواد خواندن رویای پیله را ندارد.*
* سید علی صالحی