Sunday, July 10, 2005
دوستشون دارم زیباست:
********************
در واقع ، خداوند فقط يک نقاش ديگر است...او زرافه را خلق کرد، و فيل را، و گربه را...هيچ سبک خاصی ندارد؛ هنوز هم چيزهای ديگری را آزمايش می کند...»- پابلو پيکاسو
********************
« بعضی هرکجا که بروند مايهء شادمانی اند، و بعضی هر وقت.»- اسکار وايلد
********************
«ترمزتون درست نشد...ولی نگران نباشين ، صدای بوقتون رو بلند کردم.»
- ؟؟؟
********************
« کلمات نمی توانند افکار را بيان کنند. همه آنها به محض بيان کمی متفاوت می شوند، کمی مخدوش، و کمی احمقانه...»- هرمان هسه
********************
« من به اندازه کافی هنرمند هستم تا بتوانم آزادانه تخيلاتم را تصوير کنم. تخيل، مهمتر از علم است؛ علم محدود است. تخيل ، دنيا را در خود جای می دهد.»- آلبرت انیشتن
********************
« پروردگارا ؛به من کمک کن هميشه از آنچه فکر می کنم می توانم بيشتر بخواهم. »- ميکل آنجلو
********************
« نکته با مزه زندگی اینه که اگه هیچ چيزی غير از بهترين رو قبول نکنی، مرتب هم بهش می رسی! »- سامرست مو
********************
« در اسکيت روي يخ ، ايمني يعني تند تر رفتن. »- رالف والدو امرسون
********************
« قانون طلايي : هيچ قانوني وجود ندارد. »- جرج برنارد شا
********************
« زمين را لمس نکردن ،خورشيد را نديدن ،هيچ کاری نکردن ؛فقط دويدن و دويدن و دويدن...»- جيم موريسو
********************
« کمتر ترسيدن و اميد به رسيدن،کمتر خوردن و بيشتر جويدن ،کمتر رنجيدن و بيشتر نفس کشيدن ،کمتر حرف زدن و بيشتر گفتن ،و کمتر نفرت داشتن و بيشتر عشق ورزيدن ؛اين تمام آنچه که نياز داری است ، تا بهترينها را داشته باشی. »- ضرب المثل سوئدی
********************
« در انتخاب بين دو بَد، هميشه آن را بردار که تجربه نکرده ای.»- مائه وست
********************
« واقعيتِ زندگی در روياهايم گم شد و روياهايم دررسيدن به واقعيت. »- بابا مهر
********************
« تو ثروتمند نيستي ، مگر آنکه چيزي داشته باشي که با پول نتوان خريد. »- گارت بروکس
********************
« هر کسی می تواند به راحتی عصبانی شود ؛ اما عصبانی شدن در برابر شخص مناسب، در حد مناسب، در زمان مناسب، با هدفی مناسب و با شيوهء درست در قدرت هر کسی نيست؛ کار مشکلی است. »- ارسطو
********************
« معمولا هيچ کس نمی فهمد که بسياری ، انرژی زيادی صرف می کنند تا در حد امکان « عادی » بمانند.- آلبر کامو
********************
« کمال ، اين نيست که چيزي براي بدست آوردن نمانده باشد، بلکه وقتي است که چيزي براي از دست دادن نمانده باشد.»- آنتوان دو سنتگزپري
********************
« خداوند، بازيگر يک تئاتر کمدي است که تماشاگرانش آنقدر ترسيده اند که نمي توانند بخندند. »- ولتر
********************
« پدر بزرگم يک بار به من گفت که انسانها دو دسته اند : دسته اي که کار مي کنند و دسته اي که کار را به خود نسبت مي دهند. به من گفت که سعي کنم در دسته ء اول بمانم، چون رقابت خيلي کمتر است. »- اينديرا گاندي
********************
« کشته شدگان ، تنها کسانی هستند که جنگ برايشان تمام می شود. »- پلاتو
********************
« اگر قلبت را به روی کسی باز کردی، لبانت را نيز هرگز بر او نبند. »- چارلز ديکنز
********************
« فکر می کنم من فهميدم چرا در ميان مخلوقات، خنده فقط مخصوص انسان است : فقط او آنقدر درد داشته است که مجبور شود خنده را اختراع کند.»- فردريش نيچه
********************
« اصرار می کنند تا قبول کنی ،هنوز آن بالا جايی هست ديدنی ؛ولی اول بايد بياموزی ،در طول راه هر کسی را می کُشی لبخند بزنی. »- جان لنون
********************
« شدت احساسات هر انسانی با ميزان آگاهی وی از واقعيت ها نسبت عکس دارد : هر چه کمتر بداند، گرمتر است. »- برتراند راسل
********************
« اگر همواره بخواهی بفهمی که خوشبختی چيست ، هيچگاه خوشبخت نخواهی بود؛و اگر همواره به دنبال معنی زندگی باشی هيچگاه زندگی نخواهی کرد. »- آلبر کامو
********************
« مشکل دنيا آنجاست که آنها که نمی دانند هميشه مطمئن هستند و آنها که می دانند هميشه مشکوک. »- برتراند راسل
********************
« بيست سال بعد، پشيمانیِ کارهايی که نکرده ای بسيار بيشتر از کارهايی است که کرده ای. پس بندها را پاره کن و از ساحل امنيت دور شو و با بادبانهايت بادها را معامله کن. بشناس ، آرزو کن و کشف کن. »- مارک تواين
********************
« ذات بی تفاوتی، ضد انسانيت است. »- جرج برنارد شاو
********************
« تو باِيد همان تغييری باشی که آرزو داری در دنيا ببينی. »- ماهاتما گاندی