Tuesday, June 07, 2005
كوتاه ها كم سوادند. چاقها خرفتند. مشهورها بيسوادند. بيرون گودي ها درخشانند. زيبارويان باهوشند. خوشگلها ناجي بشريتند. غذاي خوب بهترين است. آشپزي با مدرنيته نمي خواند. گوشت را بايد به دندان كشيد. قهوه بعد از چاي خوب است. چاي پيش از سيگار. زير سيگاري پُر نشانهُ روشنفكري
است.
سور وسات و سياهي و سنگ و ستاره و ساز و سوزش و سرما و سرما و سرما.
آي سردم است.
حكم صادر كنيم خوب است. دعوا كنيم عالي است. نمدمالي بهترين است. پيغمبري كرده است. خدايي بهتراست.بهترين از آن ماست.
قد بلندش را ديدي؟ گيس كمندش را ديدي؟ لب لعلش را چشيدي؟ زيبا كه باشي دنيا دار مراد است. مي گي نه نگاه كن
دود و دست و داستان و دندان و دمار و داد و دل و دين و ديوار
آي درد دارم.
رفته است كه برود. گور مرگش. مي آيد هم بيايد. اصلاً كي به كي است. يك هيچ به نفع ماست وفتي هيچ كس رقيب نيست.رفيق چه صيغه اي است.
صيغهُ مبالغه بلدي؟ مثل من. عربي بد است. فارسي بهتر است. اما فرنگي ها از ما بهترانند
ماست و مور و مرد و ماندن و مرگ و موش و موذي و ميرا.
آي مانده ام
فاصله پشت فاصله. فاصله را حفظ كن. حفظ كردن خوب است. فاصله را از بر كن. حالا از اول به آخر. بعد از آخر به اول.فاصله پشت فاصله. فاصله داشته باش. فاصله شرط احتياط است. احتياط راز بقاي بشريت است.
بشريت با تو فاصله دارد.فاصله فصل را مي سازد. فصل با تو فاصله دارد.
ف و فتح و فرداو فندك و فايزخواني و فيض و فاش و فشارخون.
آي فداي نامت اي عشق
آي فداي نامت اي عشق كه با سرما و درد مانده ام
آی سردم است !
آی درد دارم !
آی مانده ام - آی مانده ام . آی مانده ام !!!
آی فدای نامت عشق . به عشق تو مانده ام
مانده ام برای عشق ورزيدن . عشق ورزيدن را که می شناسی
مگر کاری مانده است جز عشق ورزيدن برای من که کناری نشسته ام و زندگی را تماشا می کنم